Sandra González preséntase oficialmente como candidata á alcaldía de Tomiño polo BNG
Sandra González

La alcaldesa de Tomiño, Sandra González, muestra su incredulidad al enterarse por una publicación de la oposición de que el Sergas continuará con el cribado en el municipio. En la tarde de ayer, el Partido Popular de Tomiño realizaba un comunicado en Facebook alegrándose de la decisión tomada por la Gerencia del Área Sanitaria de Vigo de trasladar un dispositivo del Sergas al Concello para continuar con la detección de casos de Covid-19, donde citará a los más de 600 que no pudieron asistir en la primera convocatoria.

Esta publicación cogió como por sorpresa a la regidora, que no tenía notificación alguna de que se tomara tal medida, y lamenta que el PP use instituciones como el Sergas para “xogar ao partidismo” en un contexto de pandemia tan grave como el actual.  “É verdadeiramente penoso que o goberno municipal se teña que enterar dunha decisión de carácter institucional con tanta importancia como esta a través da oposición. É unha evidencia moi clarificadora do uso partidista que o Partido Popular fai das institucións nas que opera, comunicándose con portavoces do seu partido antes que co goberno municipal, que xa tiña solicitado antes esa información”, declaró.

González señala además la “deslealdade institucional” que esto implica con el Concello, y lamenta que el Partido Popular de Tomiño emplee el uso de información administrativa interna del Sergas sobre un asunto tan grave para hacer política y “colgarse medallas”. “Se o que pretende o líder da oposición é transmitir que foi grazas a él que o Sergas vai rematar o cribado no municipio lamentamos que non teña o mesmo éxito para conseguir fondos para a biblioteca, servizo que a Tomiño lle corresponde por dereito, ou para mellorar o deficiente estado no que se atopa a Atención Primaria no municipio”, afirmó la alcaldesa.