La parlamentaria socialista Leticia Gallego ha presentado una batería de iniciativas parlamentarias para reclamar a la Xunta que garantice la cobertura urgente de las vacantes en el Centro de Salud de Oia, que tiene en este momento la Atención Primaria “deliberadamente desmantelada pola xestión da Xunta”. Gallego visitó hoy el Concello, donde mantuvo un encuentro con el portavoz socialista, Gerardo Rodríguez, y diversos integrantes del Grupo Municipal, delante del Centro de Salud.

Gallego recordó que en este momento hay “un só médico facendo o traballo das dúas prazas asignadas ao Concello, saturado por ter que atender 2 cupos sanitarios nun Centro de Saúde que tampouco conta con profesional de Pediatría, obrigando aos veciños a desprazarse a O Rosal, A Guarda ou mesmo ata Baiona para recibir a atención que merecen os seus pequenos”.

“Os veciños non poden máis”, dijo, con las consecuencias de un gobierno gallego que “demostra cada día que non cre na sanidade pública”, por lo que presentó una serie de iniciativas parlamentarias para exigir la cobertura de las plazas vacantes de médicos de Atención Primaria y garantizar la consulta del servicio de Pediatría como mínimo dos días a la semana. Los socialistas reclaman además una ambulancia medicalizada para garantizar la asistencia sanitaria en toda la comarca de O Baixo Miño.