Los Socialistas de Oia solicitaron la realización de una sesión plenaria extraordinaria para tratar la “problemática existente en varios puntos do municipio en canto ao saneamento e deficiencias en viarios e camiños municipais”.

Esta sesión plenaria se celebrará el próximo lunes día 20 a las 9:30 horas, y en la orden del día se tratará, “o mal estado de conservación dos camiños de “Os da Fonte” e de “A Tallo” en As Mariñas, o de “Lourido” en Mougás, os de “Cardorrio”, “Matovello” e “Salandrín”, tramos que unen o camiño da Fonte co das Chedas, camiño de Pedornes, camiño da Balla en Pedornes, camiño das Carballeiras en Oia, e outros no resto das parroquias”.

Los Socialistas reclamarán en esta sesión plenaria, si existe un plan de arreglo para estos problemas de seguridad vial y para cuando está previsto su realización. Del mismo modo, pedirán información sobre cuando se realizará la conexión del saneamiento de As Mariñas con la estación depuradora de Baiona y la adenda de Augas de Galicia.

Por último, solicitarán en pleno la dotación de aceras en los núcleos de Mougás y Pedornes y se existe una fecha para su realización.