El Concello de Nigrán lanza nuevamente una campaña propia centrada en los más pequeños del municipio bajo el lema ‘ Nigran Coa Infancia’ para visibilizar entre toda la sociedad los paseos responsables que se están realizando desde el sábado pasado en el municipio. De este modo, pide a las familias que envíen imágenes de sus salidas con menores de 14 años a comunicacion@nigran.org o por privado al Facebook del Concello o que las etiqueten en redes bajo el hashtag # NigranCoaInfancia. El objetivo es trasmitir optimismo, dar ejemplo a todos, y defender al mismo tiempo los derechos de los niños.

Os paseos están a ser exemplares desde o primeiro día, a realidade é que as familias de Nigrán sempre cumpriron, eso é o que queremos trasladar unha vez máis: Paciencia, cariño e calma” señala el alcalde de Nigán, quien tomó la decisión de abrir arenales y espacios verdes desde el día uno para que, precisamente, estas salidas se puedan realizar guardando la distancia social requerida. “O certo é que o sábado pasado circularon por toda España 3 ou 4 imaxes lamentables dalgún lugar costeiro de non se sabe onde e enseguida se contaxiou o pesimismo e a división, xeralizandose unha idea que, polo menos no caso de Nigrán, é falsa: aquí as familias están a cumprir escrupulosamente, cinguíndose a 1 km da súa casa e seguindo todas as recomendacións, e queremos que se vexa e que se recoñeza o ben que o están a facer todos. É necesario reforzar o bo comportamento, dá confianza e seguridade”.

El Concello de Nigrán cuenta con 2.675 menores de edad y, de ellos, 2.186 tienen menos de 14 años o 14, colectivo infantil a lo que se dirige nuevamente esta campaña por ser los que contempla la ley para realizar paseos de una hora (al inicio del confinamiento el Concello lanzó el lema ‘Paciencia, Cariño e Calma’ pidiendo a los menores que lo habían escrito junto al dibujo de un corazón para pegarlo después en el balcón o ventanas).

“Os nenos e nenas desapareceron por completo das rúas 40 días, non saíron a comprar, traballar, ou pasear ao can, foron os máis castigados do confinamento e seguen a ser o mellor exemplo para os adultos, por iso queremos que agora sexan visibles nos seus paseos”, señala el alcalde, Juan González, quien hace un especial llamamiento al respeto, “non pre-xulguemos nada desde o balcón e sexamos os adultos un exemplo positivo para todos os nenos”.

Paralelamente, el Concello de Nigrán mantendrá para los pequeños y ancianos la celebración de los ‘aniversarios de balcón’ hasta el día 11 de mayo, “a partir desta data recuperamos un chisco da normalidade e os nenos, se todo vai ben, xa se poderán reunir con familiares”.

Además, sigue en activo a canal de Youtube del Concello de Nigrán dedicada a ofrecer contenido de entretenimiento a cargo de animadores y artistas del municipio.