El Concello de Nigrán continúa con su campaña para promover el comercio de cercanías entre el vecindario apostando nuevamente en esta Semana Santa por la compra de Pascua en las panaderías del municipio, todas ellas con larga tradición en la elaboración de roscones o chocolates y listas para recibir encargos.
Como ya lo hizo el año pasado, el concello de Nigrán elaboró una cartelería específica que distribuirá en redes sociales y en los propios negocios bajo el lema »Merca a Pascua nas panadarías de Nigrán» .
El Concello incentiva a través de diferentes campañas la filosofía # VivoEnNigránComproEnNigrán o “Eu son de mercar en Nigrán. E ti de quen vés sendo?”’. ““En Nigrán temos panadarías históricas cun bo facer incuestionable, neste sentido, mercar local é sinónimo tamén da máis alta calidade, por iso o destacamos”, señala el alcalde, Juan González.
“Porque somos veciños. Porque a riqueza queda no pobo. Porque axudas ás persoas emprendedoras a manter a boia os seus negocios. Porque aínda que agora o tápe a máscara sempre temos un sorriso de agradecemento. Porque evitas maiores desprazamentos e resulta ecolóxico. Porque ti nos impórtas… :)”. Estos son algunos de los motivos que el Concello ofrece nuevamente.