ALFREDO

Podemos Nigrán manifiesta la falta de previsión y cumplimiento con el empleo público y con la seguridad ciudadana dada la situación actual de falta de efectivos en el cuerpo de la Policía Local.

Actualmente, el personal está formado por 14 policías, 8 auxiliares, 1oficial y 1 inspector jefe, en un municipio de cerca de 18.000 habitantes censados y que en época estival ve sensiblemente aumentada su población, “este número de funcionariado está moi por baixo da cociente recomendada por número de habitantes”, indican desde Podemos Nigrán.

“A falta de recursos humanos afecta a cobertura das tarefas deste departamento, chegando a estar de servizo tan só unha patrulla por quenda para todo o município ou tendo que reducir drásticamente o horario de atención o público”, apuntan.

Desde Podemos Nigrán aseguran que “este número de efectivos podería verse incrementado pola existencia de 5 postos vacantes, pero a desidia e mala xestión que demostra o Goberno Local afecta directamente á renovación e reforzo do persoal deste departamento”.

La formación morada opina que esta situación que se está dando, “xunto coa política de permisividade do equipo de goberno, apoiando ou fomentando actividades sen nengun tipo de control, está a crear unha sensación de desorden entre a veciñanza, polo que esixen ao alcalde que se faga cargo das súas responsabilidades”.

Por último, señalan y agradecen el esfuerzo y la responsabilidad demostrada por los Policías Locales del Concello por intentar garantizar la prestación del servicio a costa de no disfrutar de su descanso.