El programa municipal de alimentos, SOS Porriño, que depende de la concejalía de Servicios Sociales que dirige Abel Estévez, ha recibido 18.000 kg de alimentos de la Cruz Roja.

Se trata de una de las dos aportaciones anuales que la organización social aporta al banco municipal de alimentos en el marco del programa de ayuda alimentaria a las personas más desfavorecidas del Fondo de Ayuda.

Se recibieron 2.586 cajas de alimentos no perecederos de primera necesidad (aceite, alubias, arroz, cacao, conservas, leche, galletas, pasta, alimentación infantil…) que se destinarán a las 200 familias porriñesas usuarias de este servicio

Traballamos para atender a todo aquel veciño que o necesite e para iso é esencial a colaboración de administracións, entidades e empresas, así como de toda a cidadanía que cada vez que facemos un chamamento responde dándonos verdadeiras mostras de solidaridade”, explicó el edil, Abel Estévez.

El alcalde, Alejandro Lorenzo, puso en valor la labor que se realiza desde el SOS Porriño destacando “o esencial deste servizo” y el compromiso del gobierno local “de seguir impulsando o programa de alimentos para poder atender a todo aquel que o precise. A veciñanza do Porriño entende, e así  o demostra cada vez que pedimos axuda, que todos e cada un de nós podemos precisala nalgún momento e que aí debe estar o Concello para prestala. Non queremos que ningunha familia da nosa vila que atravese dificultades se vexa desamparada e seguiremos traballando para que iso non pase”.