ALFREDO

Tui está entre el centenar de municipios españoles, y los cuatro de la provincia de Pontevedra, que recibirán una ayuda del Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana para la elaboración de proyectos pilotos de Planes de Acciones Local de la Agenda Urbana Española.

El alcalde de Tui, Enrique Cabaleiro, calificaba esta resolución provisional de la convocatoria de ayudas como “unha excelente noticia” que decía “reflicte que este goberno está traballando con moitísimo rigor, e amais na dirección acertada”.

El Concello de Tui presentó a la convocatoria un proyecto dirigido técnicamente por el arquitecto Luciano Alfaya en el que se establece la hoja de ruta que marcará la estrategia y acciones que se llevarán a cabo en el municipio hasta el año 2030.

Una vez la resolución sea definitiva el Concello de Tui procederá a la licitación de los estudios pertinentes para desarrollar este plan piloto, y a continuación comenzará el proceso de ejecución. Un proceso que en palabras de Enrique Cabaleiro será de moito traballo, moito esforzo e moita complexidade” pero “estar na liña de saída nos garante poder cumprir os obxectivos con moitísimo éxito”.

Con la puesta en marcha de este plan piloto Tui “desenvolverá accións nos distintos ámbitos de competencia municipal que se deben levar a cabo de aquí a 2030 para cumprir coas esixencias en material de cambio climático, mobilidade, urbanismo, deseño de cidade… un proxecto global orientado á sustentabilidade”. Según Enrique Cabaleiro, estar nesa liña de concellos que imos liderar a saída cara á constitución destas metas é moi importante”. Reconocía también le regidor que teremos tamén que facer un esforzo administrativo e de xestión porque o desenvolvemento da axenda urbana, que é un proxecto participativo, vai esixir un esforzo importante, é un reto que nos plantexamos, entendemos que é o camiño que debemos seguir e cara aí imos encamiñar os nosos esforzos”.