El PSdeG-PSOE repetirá cartel electoral en el Concello de Tomiño con la confianza de lograr un importante avance en sus resultados y de que el trabajo realizado por las concejalas socialistas desde la oposición en estos últimos cuatro años, sea valorado por un vecindario que ve en estas siglas una garantía de defensa de los servicios públicos. Violeta de Santiago Moure volverá, de este modo, a ser la candidata socialista.

La Agrupación Local tomiñesa celebró una reunión en la que la decisión se adoptó de manera unánime y en la que participó el general provincial, David Regades. El máximo responsable del PSde-G-PSOE en la provincia expresó su satisfacción por “poder ofrecer unha alternativa en Tomiño a partir dun grupo humano liderado por Violeta e que demostrou nestes catro anos o seu compromiso total e absoluto coa defensa da veciñanza a pé de rúa e a pé de parroquia”. Destacó en este sentido el papel de liderazgo que Violeta de Santiago está jugando en Tomiño al frente de la Plataforma de Defensa da Sanidade Pública.

La candidata del PSdeG-PSOE subrayó que hará de la transparencia, la responsabilidad y la lealtad institucional sus principios programáticos transversales. Violeta de Santiago ya anticipó que se avecina otro mandato municipal en el que habrá que seguir esforzándose “moi duro pola defensa da Sanidade pública, que en Tomiño, ao igual que en todo o Baixo Miño, está completamente desmantelada, nunha situación caótica que xera non só inxustiza, senón unha desatención cruel coa cidadanía”. “Un castigo”, añadió, “nunha ampla zona do territorio da nosa provincia que se ceba especialmente co rural e vai xusto na liña contraria da consolidación da poboación nos concellos pequenos e no rural”.

Violeta de Santiago anunció también que continuará manteniendo un estrecho contacto con el vecindario de las 15 parroquias y peleando para que el Concello ponga en marcha el Consello Municipal da Muller y dé los pasos necesarios para poner en marcha un Centro de Información a la Mujer (CIM) que considera “imprescindible” en unos tiempos en los que la violencia machista está golpeando con crueldad. “Pero o máis importante de todo é que o grupo socialista estará no Concello coas portas abertas e ao dispor das persoas, que son o máis importante, tanto pola nosa ideoloxía política como pola nosa maneira de ser”.