La delegada territorial de la Xunta de Galicia en Vigo, Ana Ortiz, visitó este sábado el Centro Juan María de Nigrán tras la concesión por parte del Gobierno gallego de una ayuda de 47.713 euros para la compra de un vehículo a través de la Asociación Benéfica Social de Pais e Amigos Esperanza do Val Miñor.

Quero destacar ante todo o gran labor que se realiza desde a entidade, responsable de xestionar o centro Juan María de Nigrán, para mellorar a atención dos seus usuarios”, destacó la representante autonómica durante el recorrido por las instalaciones en el que estuvo acompañada por el alcalde de Nigrán, Juan González.

Ana Ortiz señaló que “o traballo do centro é vital para ofrecer ás familias calidade de vida no coidado das persoas que a necesiten e a Xunta de Galicia sempre vai estar ao seu lado para axudar en todo o que necesiten”.

La Consellería de Política Social concedió la ayuda a través de las subvenciones destinadas a la adquisición de vehículos que faciliten la prestación de servicios a personas dependientes o la personas con discapacidad por entidades de iniciativa social al amparo del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia financiado por la Unión Europea- NextGenerationEU.