El Concello de Nigrán continúa con su campaña para promover el comercio de cercanías entre el vecindario apostando nuevamente en esta Semana Santa por la compra de Pascua en las panaderías del municipio, todas ellas con larga tradición en la elaboración de roscones y listas para recibir encargos.

Como ya lo hizo el año pasado, el Concello de Nigrán elaboró una cartelería específica que distribuirá en redes sociales y en los propios negocios bajo el lema Agora máis que nunca compra os agasallos en establecementos locais. Merca a Pascua nas panadarías de Nigrán”.

El Concello está incentivando a través de diferentes campañas la filosofía # VivoEnNigránComproEnNigrán para garantizar entre todos su supervivencia futura del pequeño comercio ante la grabe situación económica y sanitaria. “Cada un de nós ten a posibilidade de axudar ao pequeno comercio, queremos as rúas cheas de vida cando todo isto pase e para iso temos que apostar por eles agora. Son unha opción próxima ao noso domicilio, están abastecidos e non se forman aglomeracións e, sobre todo, son os nosos veciños e recibirannos cun sorriso”, señala el alcalde, Juan González.

Porque xuntos venceremos esta crise. Porque somos veciños. Porque cando todo isto pase seguiremos mantendo con vida as rúas. Porque axudas as persoas emprendedoras a manter a boia os seus negocios. Porque a riqueza queda no pobo. Porque aínda que agora o tápe a máscara sempre temos un sorriso de agradecemento. Porque ti nos impórtas… 🙂”. Estos son algunos de los motivos que el Concello ofrece nuevamente en esta campaña para comprar en el comercio de cercanías.