Ánxela Fernández Callís

El Concello de O Rosal será uno de los primeros municipios de la provincia en aprobar sus cuentas para el próximo año. El pleno ratificará este jueves 11 de noviembre (20.30 horas, salón de plenos) un presupuesto para 2022 de casi 4,8 millones de euros. “A boa planificación e o bo funcionamento do Concello é o que nos permite aprobar xa uns orzamentos para o 2022 cos que facer fronte a un novo exercicio cheo de proxectos transformadores, como a Praza do Calvario”, señala la alcaldesa, Ánxela Fernández Callís.

O Rosal afronta el próximo año con nuevos retos: ”xunto á Praza do Calvario, que recibiu recentemento o recoñecemento á súa calidade coa subvención da redacción do proxecto polo Plan Ágora da Deputación e o financiamento pola súa singularidade a través do ReacPon con 517.000 euros, tamén se vai a levar a cabo a ampliación do Mercado e a transformación da estrada Tabagón-As Eiras-Goián, entre outros”, explica la regidora.

Serán unos presupuestos “que recollen as necesidades de gastos estruturais e servizos con melloras para responder á realidade do Concello” en el que se mantendrá por ejemplo la apuesta por las actividades culturales, festivas y deportivas, continuando con la línea del ejercicio anterior, coa capacidade de adaptación en todo momento ás circunstancias da realidade sanitaria e levando a actividade ás diferentes xudarías e barrios”. Las cuentas para 2022 también dan continuidad al trabajo iniciado este año en el camino de la inclusión con programas como ‘ Cocreando Sociedade’, facilitando así bases para trabajar actividades desde la perspectiva integral de la inclusión.

Por primera vez, estos presupuestos contemplan una línea específica de igualdad que surge del compromiso del Gobierno local por generar una actividad transversal que atienda a este objetivo social de vital importancia, consolidando el programa ‘Revolucionando Mentes’ y las actividades que se desarrollan a su amparo. Además, también se mantendrá la colaboración con las traídas de aguas, manteniendo la financiación de las analíticas de las traídas vecinales iniciadas en el actual ejercicio, así como las subvenciones para inversión en las mismas.

Por otra parte, el presupuesto municipal consolida el apoyo al tejido asociativo como un dos motores do dinamismo social do Concello no eido cultural, deportivo, social e educativo”.Despois dun ano atípico no que as asociacións atravesaron tantas dificultades, tamén en cuestións de financiamento, non podiamos deixar de colaborar con elas e de continuar cun apoio e colaboración que foi fundamental durante a pandemia, recalca la regidora.

En el ámbito de la promoción económica y del desarrollo de empleo el Concello está trabajando también con los organismos supramunicipales para intentar desarrollar alguna actividad formativa.