Google

La Rúa da Barreira, en el barrio de Pracíns, Chandebrito, cuenta con un pavimento asfáltico desde el año 1998 en el que se practicaron calas para dotar a la zona de la red general de alcantarillas, además de existir raíces de arbolado que afectan a la calzada, por lo que la capa de rodadura de esta vía municipal «atópase moi deteriorado, co conseguinte risco de danos e prexuízos a vehículos e peóns que circulan pola mesma», afirman desde la Asociación Chandebrito 1807.

Igualmente, la superficie del vial Rúa da Igrexa, en esta misma parroquia, a la altura del inmueble número 2 «de titularidade municipal», y del camino de bajada al torreiro vello de la fiesta y a la iglesia parroquial, en la misma zona, «atópanse nun mal estado de conservación e causando un impacto visual nun lugar que conta con importantes valores históricos e etnográficos pola existencia de diversos elementos do patrimonio cultural e de edificacións tradicionais». 

El vecindario también considera necesaria la instalación de una valla metálica a la altura del número 5 de la Rúa da Igrexa, que se encuentra en un plano muy inferior, para evitar caídas, adecuando el margen del vial hasta la valla.

«Vistos os artigos 25 e 26 da Lei 7/1985, reguladora das Bases de Réxime Local, esta Agrupación ven de solicitar formalmente ao Concello de Nigrán que se realicen as obras de dotación de nova capa de asfalto en toda o vial municipal denominado Rúa da Barreira, na Rúa da Igrexa á altura do núm. 4 e de adecuación do Camiño de baixada á igrexa parroquial, e da marxe da rúa da Igrexa núm. 5, en Chandebrito, de conformidade ao exposto anteriormente», indican desde la Asociación Chandebrito 1807.